Nya kläder+fest!

Hej alla pandor!
Igår kom det nya kläder:P
Ingen färg på kläderna?
Antingen ska det vara så eller är det något fel.
Men dom var roliga! Lite gammeldagsa men det ska nog vara så;).
Kommer inte köpa något av dom för de är inte riktigt min stil.
Jag har 82000 men ändå.
Lite mycket!
Jag vet inte hur jag fick så mycket!
En dag när jag var inne på panfu hade jag plötsligt det:P
Hahaha! Jag har tur!;):)


Idag ska min klass ha fest i vår matsal för f-2
Alltså förskoleklassare till tvåan.
Vi kommer ha det i vår matsal!
Det kommer bli jätte kul! Vi har gjort det innan så vi vet hur det går till.
Vi kommer ha dans, tryckare, ansiktsmålning, lekar, godis snacks och mycket mer.
Det roliga kómmer nog vaa spågumman!:):D
Hahaha! En rolig tjej i min klass ska vara det.


mvph bonggos!:9;):p:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0