Ny design!

Ja nu var de ju så att MaoBao inte har fixat någon header än...
Så jag gjorde en design :)
Bonggos tvingade mig att ha rosa efter som de är alla hjärtansdag men jag tog med lite blått och grönt iaf :)
Jag hoppas och tror att vi snart får lite mer tittare...
Hoppas iaf!

Chickan kommer blogga här senar inte än :)
Efter den här deignen (om inte MaoBao gör en) så ska Chickan vara med :)
Hoppas jag iaf :P
Jag ska försöka att förbättra mig på att skriva längre inlägg men jag är bättre på att skriva flera korta xD
Haha :P

Okej jag har läst på PanfuStars att de tycker att vi ska ha längre inlägg...
Och mer sagor men jag är inte så bra på det..
Men jag gillar att göra komendi sagor det kan jag göra va ??
Men då blir de bara två tre inlägg om dom isf (i så fall)
Jag ska se om jag kan fixa det xD
Åh jag längtar redan =P

Imorgon ska jag typ ha musikal och ska försöka att komma til datorn men inte heeelt säkert att jag orkar.

Men nu ska jag göra lite andra saker på bloggen så jag säger :

HEJDÅ!!!

MVPH BOGNO!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0