Frågade

Hej alla pandor!
Jag har frågat MaoBao lite hur vi ska få den här bloggen lika poppis som PanfuStars...
Hon sa att hon vet en annan blogg sida där de blir mer som en webbsida.
men då kommer de typ stå Webb.....
Något! :D
Jag vill gärna att den här bloggen också ska bli stor.
Ni får jätte gärna länka till den här bloggen :)
Men nu till panfu ;)
TRoy har blivit flyttad till Barnkammaren nu.
Och det är säkert att Paul the kid har flyttat kiosken med magi!
Jag hann inte ta några kort tyvärr :S
Men kasta en vattenballong på Paul så vaknar han kom ihåg det :D
Och kolla här:


De står 2010 xD
Men de var allt har fotbolls träning sen kanske blir inlägg efter om jag och Bonggos leker :)
Mvph BOGNO :D:):P;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0