Goda tider!

Hej alla pandor!
Jag kollade nyss på min profil bild att jag har jätte lite vänner nu...
Jag hade 1882 vänner förut men nu 1599!!
Kolla i morgon är jag 800 dagar :D


Raderar alla sina pandor eller?!
Men iaf jag gick in på min gammla blogg som hette www.panfus.blogg.se.
Jag tröck på veckans pandor på kategorier och bläddrade ner och så en gammal bild på mig.
Men jag klippte ut så man bara såg alla fackta om mig:

Kolla vad lite pengar jag hade xD
Skoja men jag har ju mer nu :)
Hade ingen bästis då eller jo men det kunde man inte se då :|
Då var jag bara 260 dagar gammal på panfu...
Jag längtar jätte mycket tillbaka till den riden :(
Men jag gillar den här tiden med men... :)
Men iaf här en bild när jag berättade om mig själv:




Inte så mycket...
Men jag minns den tiden fortfarande glas klart :)
Men de var nog det :P
Mvph BOGNO :D:):P;)

ps. alla design på den bloggen har gått bort :( Vi fick jätte många kommentarer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0