Bowling och kul kul kuuul!!

Hej alla pandor!
Igår var det en grymt roliiiiiiiiiiiiig dag :love:
Först så vaknade jag 06.35 men igentligen skulle jag upp 07.40 :S
Jag skulle spelamin första elvamanna match :P
Det var jätte kul!!! :love:
Fast vi förlorade med 4-2....
Men min motståndare var starkare än mig så en gång så tacklade den mig så att jag typ slog i huvudet :S
Så nu har jag nackspärr men det var tur att den kom efter matchen :D
Men jag kan inte gå på träningen :(
Men sen så bowlade jag med Pinkizz,Pinkizzs pappa och min pappa :)
Jag suger på bowling fick bara 96 poäng och två strikear :| 
Kom typ tre elr tvåa andra gången och sist första gången xD 
FAIL :P

Mvph BOGNO :d:):p;)
PS. Händer inget i panfu just nu typ :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0