Nya kläder till Duck!

Hej alla pandor!
Kamaria tycker att Duck ska få nya kläder så att inte Everon ser honom.
Han kommer ju därifrån!
Hämskt!!!!
Jag skulle gå till Lili och fråga om Duck kan få lite kläder.
Lili lånade självklart ut kläder till duck.
Sen sa Kamaria att jag skulle fråga Gozno om han hade några solglasögon så inte Everon skulle kunna se Duck i ögonon. När jag hittade Gozno ( han var vid poolen) ville han inte låna ut några solglasögon!!!
Jag skulle gå till Kamaria och säja det!
Kamaria sa att jag kunde börja gråta framför Gozno.
Jag gjorde det och jag fick solgladögonoen!
Hahahaha!! Lurad!
Kamaria sa att Hon skulle hitta ett hem till honom och ingen skulle få veta vart!
Jag tror att hon sa att jag inte heller skulle få veta vart han skulle bo!
För mitt bästa sa hon!!
Synd!
Men jag fick en tröja så jag inte skulle glömma bort honom.





mvph bonggos!!:):p;):d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0