Samvetet och Bonggos är bäst!

Hej alla pandor!
Jag är hemma från skolan idag...
Har ont i halsen lite febrig och är trött :s
Jag har lite dåligt smavete för dålig upptatering (ej stavning?)
Men Bonggos är bara bäst!
Hon skriver skit mycket på bloggen :love: u (love you)
Och har fått en amor staty av Lenny som pris elr något ;)

Och nu när jag är sjuk så ska jag fråga MaoBao om hon kan fixa designen :P
Hon kommer säkert svara ja (YES!!!)
Och i Lördags så köpte jag converse och Sims medeltiden! :O

Fast de tär ett annat fodral till mitt sims men hittade inte den svenska the sims på google x)
Men jag ska skriva mer den här veckan lovar :D
Mvph BOGNO :D:):P;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0