Ska fråga!!

Heeey svejs!
Idag ska jag fråga min mamma om jag får lägga upp bilder på mig själv!
Hoppas hoppas!
Lite pirrigt!
Jag kommer säga:
- Mamma jag har blivit rätt stor nu och jag undrar om jag får lägga upp bilder på mig själv på bloggen?
Hoppas hoppas!
Hon kommer säker säga:
- Nä gumman vänta ett år till.
Alla tittare ge mig en lyckospark!
För ni vill väl att jag ska lägga upp bilder på mig själv?
Min mamma kanske säger att hon ska prata med pappa först så jag kanske inte återkommer ikväll!
Eller jag vet!
Jag kan ringa henne nu oc fråga!
Vänta........


Blääääää!
Jag hatar dig mamma!
Hon sa nej!
Hon sa att det inte var någon smart ide!
Eller jag vet!
Jag kan börja gråta!När jag prata med mamma sa jag att emma fick ju lägga upp bilder på sig själv på bloggen!
Emma är min syster!


mvph bonggos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0