Slottet!!!

Hej alla pandor!!
Jag testade att trycka på det hämska slottet på kartan och då stod det typ:
Vil du spela blablablabla äventyr?
Jag bara OK sen kom jag till slottet.
Där stod Ella och Max!!!
Dom sa att Kamaria inte ville hjälpa till att komma in i slottet!!
Vi skulle fixa allt själva!
Max hade en plan.
Vi skulle åka till slottet med ett blaångskäpp??
Vi skulle ha på oss dräkter så dom inte skulle känna igen oss.
När vi var framme vid slottet krachade vi!!!
Vi gjorde inte illa oss men det gjorde ont!
Som tur var landade vi bakom buskar!!
Där såg vi att det var pandor som var slavar!!
De hade på sig potatisdräkter!!!!!!!!
Vi tog några potatisdräkter och bytte om. Sen gick vi in i slottet.
Där stod några vakter!!
Max hade en plan. Max skulle distrahera vakterna medans jag tog ett kort.
Jag tog ett kort men vakterna märkte det!!
Dom började gå emot oss!! Men i sista sekunden kom det rep ned från taket!!
Och en röst sa:
Ta tag i repen!!!!!
Så vi gjorde som rösten sa och vi åkte uppåt.
Det var Ella!!! Tack och låv Ella!!!















mvph bonggos!!:):P;):D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0