Slutar om några månader!!

Hej alla pandor!!
När sommarlovet börjar kommer jag sluta med panfu!!
Jag är jätte ledsen men jag har haft panfu i 2 år.
Jag har blivit stor!
Men var inte rädd jag och Bogno kommer att blogga i en annan blogg!
Och jag kommer lägga in bilder på mig själv då.
Det kommer bli lite mer som Kenzas blogg.
Eller inte riktigt men ni förstår.....
När sommarlovet börjar kommer Bogno berätta en riktigt stor hemlighet om honom!!!!
Ha så kul!!

mvph bonggos!

ps. idag spelade jag innebandymatch och det blev 3-3

Kommentarer
Postat av: mollymo

Vet inte vad jag ska säga ? Kul att du ska ha en vardagsblogg men tråkigt att du Slutar Panfu...



Kramis! :P

2011-03-15 @ 15:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0