Vem vinner mello????

Hej alla pandor!!
Ikväll är det Mello!
Jag hejar på Danny och Erik såklart!
Dom är snyggast bäst och bäst!!!!
Men jag vet inte vem jag ska rösta på!!!!
Kan ni hjälpa mig??
Skriv en kommentar om vilken ni tycker att jag ska rösta på...
Det kommer vara:
The Moniker



Sara Varga




Nicke Borg

Inte så glad!!! hAHAHAHAHAHHA!

Linda Bengtzing



Erik Saade!!! Love you!!!!



The Playtones

Jag gillar inte dom!!!!


Brolle




Sanna Nielsen



Daaaaanny!!!!

Love you!!!

Swingfly




Vem gillar ni mest??
Kommentera!!


mvph bonggos!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!! Jag hejar på Eric! Och jag har en sak gemensamt med Sanna Nielsen.. Jag heter också Sanna!! :)

2011-03-13 @ 08:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0